Måndags kvälls update!

Helluw,
fyfan vad jag är en slacker på hög nivå vill jag säga er & verkligen tanka i era huvuden att jag e en stor jävla SLACKER, jag skulle se 8 MILE eftersom det var cirka 100 år sedan jag la blicken emot den filmen.
Började se den såg kanske en sån där 30 minuter, vad gjorde jag sedan tror ni ?
Jo , jag SOMNADE ;O
 Ja , som vanligt så somnade jag givetvis. ;O
Varför tröttar vintern ut en såpass som om jag hade sprungit ett lopp eller två ?  YANI liksom asså herregud vad trött man får bli på vintern. JATACK TRÖTT E JAG I VART FALL HAHA ! :D

Allt verkar ju göra en trött i denna mörka årstid, skola/praktik/att ens leva. hah you name it tror också ni där ute känner likadant jag behöver bara röra mitt finger så e jag plötsligt helt jävla trött why ?

Måste börja dricka mer kaffe på sjukt hög nivå tror jag för att palla med allt runt omkring ska jag liksom behöva ha med en jävla termos överallt för att orka? Det tror jag då inte jag orkar med en jävla TERMOS hahaha :D
typ ; HEJ PICKNICK VARJE HALVTIMME MED MIG SJÄLV *wihuu* or not!

Nej, men checkade iaf på 90210 & The secret life of a american teenager på TV400.
90210 är ju faktiskt bra , men det slår ju inte 90-talets stora ÄKTA "Beverly hills - serie"
den slår ju ut den nya med hästlängder men kul att vissa från gamla e med , mkt mkt nice!



Jag tror jag faktiskt är ganska så såld på serier eller , jag vet att jag lätt blir såld när jag väl börjat titta kan jag absolut inte sluta titta liksom se bara på PRISON BREAK & DESPERATE HOUSEWIVES jag har liksom aldrig missat ett avsnitt & har jag gjort det om jag varit bortrest eller dylikt tankar jag givetvis hem det direkt då jag e hemkommen igen.
Så såld får jag inte bli på nya Beverly hills men det visar sig framöver om jag blivit det.
TV.N & DATAN TAR DÖD PÅ MIG , som inlägget från igår säger jag bara JESUS CHRIST - fuck elektroniken !

HAVE A NICE NIGHT / GOOD NIGHT KISSES :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0