MISS WORLD

Vad dum jag är som har glömt att göra inlägg about MISS WORLD 2008.
Fastän jag såg direkt sändningen på Tv förra helgen? Alla som gick vidare var sjukt vackra människor.
Men vinnaren blev Kseniya Sukhinovia , MISS RUSSIA :D Men hon var också sjukt fin tycker jag ^^ Fastän jag tyckte att MISS Trinidad/Tobago eller om det var MISS South Africa kunde ha vunnit hela skiten.






Ser man på dem har trots allt potential i Ryssland, sjukt vacker var hon verkligen.
My mum , ville verkligen att hon skulle vinna medans jag tyckte hon med oranga klänningen
bilden i mitten här över skulle vinna. Men men, jag e aldrig särskilt insatt i Miss World. 
Men tittade på det i år, Innan vi skulle fira Pauline.  ;D



Ja det var MISS SOUTH AFRICA , jag tyckte skulle ha vunnit  ^^
CHECK ON HER ; Tansey Coetzee



ONE WORD : BEAUTIFUL !


Kommentarer
Postat av: David

vackrast å vackrast... allting är relativt ;)

2008-12-22 @ 00:24:08
Postat av: the blogger ;

Sant,där David! :)

2008-12-22 @ 01:23:35
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0