N*E*R*D

YEEEEEEEEEES ;D ÄNTLIGEN HAR JAG THE TICKET TO N*E*R*D !!!
Är överlycklig, över att äntligen ha den, så på måndag den 8December blir det att se han ( mannen i mitt liv )
PHARRELL WILLIAMS & hans vänner ;D
19.30 på Cirkus i Stockholm. Vankas det efterfest efter uppträdandet bangar jag inte en sekund på att gå dit.
JAG MÅSTE JU FÅ TRÄFFA PHARRELL , men iofs blir jag ju bara nöjd utav att få se han uppträda.
Jag tror faktiskt om jag ska vara ärlig att jag kommer SVIMMA på riktigt!
Mina vänner som hänger med , får stå bakom mig ;D HAHA ^^
GRRRR ;D



Beccs, & jag kom precis hem varit & hämtat biljetten & varit på Ica Maxi stort köpcentrum som finns här lite outside of eskilstuna. shoppade en bok åt mamsi ;D hon blev glader ^^& moffination tills ikväll *host*
Vi hade tänkt se på film & käka sönder oss på chips haha ! så beccs ska slaggination här en natt till.

Btw, gårdagen ; Blev ingen fucking julbord för våran del då vi kom till Lotus Lounge falsk "marknadsföring" eller hur man nu ska säga det. Många som blev utan mat hur fan kan de ta slut om de lovat VIP - guests FREE FOOD? Riktigt irriterande blev någon/några cider iaf & en del dans^^ & Katrin Schulman eller vad hon heter sög som DJ! Men emellanåt kom de väl en eller annan bra låt då en annan dj, playade!
Hade också ett nice ögongodis omkring mig så snyftar ändå inte för en ( RUTTEN KVÄLL )
Denna dag har varit skön vi skippade skolan & sov ( real slackerz ) som jag jämt säger.
Rebecca & jag hade djup skön sömn, men imorrn blir de school iaf för våran del sen e det ju helg ^^ WIHU LOVE IT!

TAKE CARE, PUSS ! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela

mina money e slut :O:O:O faaaaaaaan måste diiiit

2008-12-04 @ 22:53:18
URL: http://mrscarter.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

Hum, okey men jalla fixa pesetas ;D

2008-12-05 @ 10:07:09
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0