N*E*R*D , was fucking wild ! ;O

yeeeees, mer än så kan jag tyvärr inte säga för på bloggen kan jag inte uttrycka vilken jävla känsla det var !! & hur fucking amazing det var att se PHARRELL WILLIAMS på riktigt ;O *dregglade* sönder kan jag säga er girls and boys där ute ^^ mjauw. !

Började med att vi stod i 1 och en halv timme och väntade på att N*E*R*D skulle spela hade trott på förband men det var inget alls. Sedan när Pharrell & de andra gossarna i N*E*R*D kom ut på scenen blev det KAOS i hela lokalen alla flög åt höger och vänster fram och tillbaka , kors och tvärs ja helt fucking WILD  WAS IT ! Aldrig någonsin varit på någon mer CRAZY konsert i hela mitt liv. det var som om de vore feta rock konserten alla hoppade verkligen omkring det var GRYMT !

& VET NI VAD ? :D JAG TOG I PHARRELLS HAND !!! :D MJAUW ^^
men mer lycka än så hade jag inte, när det var ( all the girls standing in the line )
så tog han upp ett 30tal tjejer från publiken han pekade ut, synd att man inte e fucking TOP MODEL så nej sådan tur hade jag inte, och vet ni vad de girlsen fick göra?
Jo följa med Pharrell & hans team på efterfest de jävlarna, till o med dem som inte hade åldern inne *hurm* bad time, man kan ha emellanåt asså !

Btw, så var biljetterna jag vann ( SITT PLATSER ) vi sket i det så fort vi kom in sprang vi fram till stå.
Kan säga er nu att jag har sjukt ont i huvudet blev fan strypt och det ena och de andra där och mitt vänsta öra e sprängt , men det var det värt för har faktiskt sätt VÄRLDENS SEXIGASTE MAN PÅ RIKTIGT !
& han e fan det vackraste jag sett , i hela mitt liv det kan jag lova er ;'( fan, att man inte fick efterfesta med honom. damn him !

Men är iaf glad att jag sett han , det e huvudsaken överlycklig så att säga DAMN :D PHARRELL WILLIAMS IN MY HEART ^^

Tog bilder me min mobil som e sämst , men får picsen caitlin tog imorgon så då ska ni allt få se ;D
men ni kan också få se dessa skit bilder ;



HET VAR HAN I VART FALL VILL JAG LOVA ER MYCKET SEXIGARE PÅ RIKTIGT ÄN PÅ BILDER :D
hans leende dödade fyfan ^^ mjauw !
Menmen, mer bilder imorgon har iaf haft en bra kväll, minne för livet vill jag lova.
Men mycket besviken över att jag inte fick chansen att efterfesta. men life goes on right ? ;D
En artist kan man ändå inte få haha ^^

PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0