N.E.R.D

Yeeees, dudes nu e de bara 1 vecka kvar så kommer Pharrell Williams & teamet till Cirkus i Stockholm ;D
så jävla taggad inför detta ;) ^^ & jag segar fett me att boka biljett, inte vet jag varför ?
men det e fortfarande grönt så, det finns tid för att boka lite later ;D eller så gör jag det senare idag & drar och hämtar den, det visar sig.

Ska bli underbart att få se Pharrell IRL, ska jag säga er nu har jag väntat tillräckligt länge så det e fan DAGS NU!

Kom hem för ett tag sedan från praktiken, skönt att vara hemma lite mer early today ;D
blir snart att äta lunchination med maah mami ! :)

tillägnar er lite sexypics on pharrell williams him self ;




KÄRLEK FÖR SKATEBOARD.P ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela

LÄNGTAAAR :D vi får köpa biljetter snarast!

2008-12-01 @ 15:45:22
URL: http://mrscarter.blogg.se/
Postat av: THE BLOGGER ;

JA VI FÅR KÖPA TICKETS DIN MÖPP :D

2008-12-01 @ 23:12:49
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0