NIGHT CHILD

yes, som jag tagit upp förut många gånger så e jag verkligen en av de sorters människor som vänder tiden lite hur man vill när man vill och hellre sover en hel dag och e uppe på nätterna än tvärt om som man egentligen ska göra.
sedan tänkte jag också liksom att jag ändå inte har någon särskild tid att gå upp imorgon så varför lägga sig tidigt om man inte ens är ett dugg trött ? Ska iofs upp och ringa praktiken och nämna att jag inte kommer pga, sthlm & NERD. & ska också dra mig iväg och sola under morgonen så , så sent ska jag inte upp. Runt 10 kanske ?
& det e sjukt early.
Men blir nog att åka emot stockholm någon gång runt 13-14 tiden, kanske drar förbi Julio i Spånga med Kakan ( kakieflava , Caitlin ) också, om det finns tid som det lär finnas , o checkar i hans lya ! inte ofta man träffat han liksom när man ändå varit i sthlm , sicken svikare jag e.

Hittade en tåg-picture på mig jag tyckte var i ett mycket komiskt slag,
look at my happy smile face ! ( smyg leende ) så men med ett HUDGE tandleende blir det nog imorgon på tåget emot stockholm. det gäller ju något stort så fyfan ^^ eller vadå imorgon om några timmar huh ?


Snackar med mycket söta små prickar på msn , fatta jag e inte ensam om att vara vaken så här dags, det känns bra jag e inte ensam om i hela sverige om att vara ett nattbarn.. BARN ? natt kärring? natt-ungdom ? DÄR SATT DEN
Natt-ungdom :)
Nej, men nu ska jag faktiskt börja tänka " the bed " eftersom solning vankas imorgon ;D

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0