Night / Morning ..

Yesyes, en kväll & natt blev det utav fredagen iaf vill jag säga er läsare där ute ! :D
Nykterister, som vi gått & blivit drog vi ändå emot en (fest) aah, typ fest iaf & umgicks med en massa folk.
Trevligt att vara bland folk på festligheter & umgås nykter tycker jag, man ser hur andra beter sig & gör bort sig aldrig helt fel ;D fett me roligt faktiskt nu när jag får den STORA ÄRAN att säga det här i min BLOGG ;D
mohah (6) jag e sjukt *evil* emellanåt !

Nu sitter jag här framför datan som jag gjort sedan klockan 3 nu, & lyssnar på Sean-a-paul's nya album ;D mycket nice att jag tog mig i akt att ladda hem de här omdagen ! waff :D
men det e mitt i natten ( NO LIFE ) skön denna helg ska bli kan jag säga er , ska hitta på ngt fleesh fleesh imorn & söndag för måndag blir också helg för mig då gäller N.E.R.D att se med Kakie-flava! =D fett me funnie ^^
dra sig emot Stockholms-staden som vi e stammisar i ;D & se de vackraste på jorden!

UNDERBART , äsh sängen soon ;D KISSES ON YOU OUT THERE !
Night night sleep tight ^^




Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Bra kan du inte sprida den där nykterhetsgrejen till min dotter :-)

2008-12-06 @ 17:34:53
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0