onsdag också oftad kallad för " lill lördag "

Helluw, med människor där ute i vintermörkret.
Nu har vi passerat 2:a advent inte för det intresserar mig ett dugg egentligen, men för er strongt insatta suedi's snart e det jul vet ni!

Jag själv HATAR allt som har med jul och vintern att göra, men jag måste ju stå på andra människors sida med och inte vara egoistisk och bara tänka på mig själv.
Men en sak diggar jag, det e all belysning som sätts upp det behövs under vintern ändå för att man ska kunna se någonting ute i mörkret så julbelysning tackar jag då inte nej till, kan vara rätt så mysigt med det och tända ljus kan jag alltid tycka.

Kom precis hem tagit en stan runda med Beccs, as usual börjar känna mig som ett stan barn..Men det e pga allt shoppande som vi haft det senaste veckorna.
Känns skönt att komma hem igen, kom hem en sväng efter school med blev en kaffe kopp med mami sedan dra.
Men nu kom jag precis hem som sagt & ska ta mig i akt att pluggination nu, vara lite duktig med uppgifter som ska inlämnas.

Tänkte bara skriva ett inlägg för updatens skull ^^ & hoppas det e bra med er där ute.
// en trött mig ;D

Kommentarer
Postat av: Daniela

haha strongt insatta suedis :P

2008-12-10 @ 20:34:57
URL: http://mrscarter.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

yes ,strongt insatta hahaha ;D i really hate christmas!

2008-12-10 @ 21:25:19
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-10 @ 21:32:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0