PHARRELL WILLIAMS <3



THE HOTTEST MAN IN THE WOLRD

Kan inte sluta tänka på att han kommer nu på måndag, vill bara att dagarna går snabbt nu.
Men en sak e ju ganska så surt, att THE GAME kommer samtidigt till Stockholm som N.E.R.D.
Vill ju se båda två, men jag skulle inte ta The Game framför Pharrell Williams never in my life.
Men vore ju så jävla grymt att se han med, fatta hur stor e inte The Game också liksom.



Varför kommer han till Göteborg på Söndagen, & Stockholm på måndagen ?
Var det tvärt om att han kom under söndagen hade jag lätt gått för att se han under söndagen, och
sett N.E.R.D med på måndagen hade lätt varit värt det vill jag säga er.
Men all lycka kommer ju inte runt en alltid liksom , är nöjd bara jag får se Pharrell uppträda.
Det e verkligen HUDGE i mina ögon, äntligen ska jag få chansen att se Pharrell på riktigt, då jag missade han i somras under Way Out West Festivalen pga jag valde Uppsala reagge festivalen framför honom.
Bara för jag hört ett rykte om att han skulle få barn eller dylikt, med en modell ? Haha, jag e ju bara för mycket ! ;D
Men e de någon man verkligen ÄLSKAR inom musik/mode everything "världen" så kan man faktiskt göra allt & ingenting, då det kommer upp sådanna saker. Right ;D ni som e fans utav stora artister ?

nej men ville bara skriva detta & lägga upp bilder på dessa två snyggingar!

Take Care ;D
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0