PLUGG ?

Nej, nu fick jag upp mer plugg jag hade lagt åt sidan här hemma såg jag :( ska arbeta om BOB FOSSE.
Regissör och koreograf som han var så ska jag just skriva om hans koregrafi till dans, uppgift till min egna dans i skolan. JOBBIGT VÄRRE ALLT PLUGGANDE BARA DÖDA EN. killing me softly så att säga ;S damn!

Förresten angående mitt ryck för några timmar sen till en "PERSON" ta inte åt er mina närmaste vänner det är ju inte emot er , jag skriver det ! :) Men visst lär man sig nya saker varje dag? & man lär sig alltid utav sina misstag.
SINA BIG MISTAKES VILL SÄGA! Skit i det nu, jag e lugn & lever vidare som vanligt ? ;D

ALLT E FINEMANG ME MIG ;) förutom allt pluggande nu då !
Jag vill bara emot sängen, ärligt talat & krypa ner under täcket & se en film men den turen har jag inte med mig ikväll nej för ikväll e det plugghäst ( kväll ) som gäller för mig. Ja, önska mig lycka till angående Bob Fosse arbetet nu, hoppas jag ska komma någonvart ikväll!
PLUGG HELA VECKAN SÅ IAM A FUCKING BUSY GIRL .

Men imorn pluggar jag en snabbis efter skolan sedan blir det uteliv/party vill säga :) som jag sa i inlägget innan LOTUS LOUNGE bjuder oss på middag!

SEE YOU I DONT WANNA BE YOU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0