RAFF RAFF

Life is short. Break the rules, forgive quickly,
Kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably
and never regret anything that made you smile big, 
like a sunshine in the summer.

Jag har oerhört boring denna natt ska jag tala om för er. Har laddat ner Transporter 3 men ser jag på den när den e klar? Svar : NEJ.  Vad gör jag istället? : Jo, jag lyssnar på Akon-Bacon och snackar loss med sköna dudes på msn^^
 
Mitt liv framför datorn, är ju bara helt JÄVLA vridet ska jag säga er. Varför ska man leva efter en dumburk egentligen? Tur för mig att jag tog arslet  från mitt hem tidigare idag annars hade jag mått mer dåligt psykiskt än man gör... Sverige är kyligt, och allt runt omkring mig really SUCKS right now. Varför ska jag behöva vara i ett land där jag vantrivs? Jag klandrar mina föräldrar för jag verkar vara fast i SVERIGE.
Säger det så fort jag har pluggat klart & tjänat ihop mig en slant me vackra pesetãs blir det , CYA SWEDEN ;D ( or not ) Blir hejdå, sverige ses aldrig mer vill jag säga er!
SWEDEN-HATER, CHRISTMAS-HATER. Jag e en hatare av stort slag har jag märkt sorgligt nog, då man egentligen kanske ska vara en sockersöt tjej som diggar de mesta?

+ ÄR VÄRLDENS TRÅKIGASTE BLOGGARE ( meningslöst , att ens ta sig i akt att skriva , men gillar det ändå )

FUCK IT :D iam my self. Take it or leave it bitches.
tjingeling ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0