Reaggefest ( ur uselt )

Helluw,
Drog mig emot Rebecca tidigare denna kväll för att fixa de sista inför kvällen, håret osv.
Sedan drog sig Jag, Pauline och Rebecca emot Södermalm för att möta upp några andra kompisar för sedan dra emot ( Reaggefesten ) där vi egentligen skulle få ett bemötande utav martin & danne från karlskoga / eller örebrooklyn. Men där var dem inte de var kvar hemma dem jävlarna.
Helt död Reaggefest, med inträde 50:- ( bortkastade pengar ) , inte för för pengar e allt men själva grejen 50kr för den festen pff. FEST? ska man inte kalla det eller isånnafall ( klassfest -96 )

Blev helt kaos kom mer och mer luffare dit, och nej NOT MY TYPE OF STYLE ON A PARTY.
Mycket bättre då afrikanerna & jamaicanerna har Reaggefest då kan man kalla det Drag, det här var typ suedi-wannabe-reaggefest. Ur uselt så att säga :( damn ! Körde lite dansmoves, med kakie-flava kändes meningslöst då musiken var NO ACTION.
Jag Beccs, & Pau drog oss därifrån jag och pauline med sönder blöta fötter. Att skor ska läcka in trots att det är vinterskor e väl helt skadat :S , meningslöst med skor isånnafall? Men ofta, man skulle gå utan liksom yeah right..
Vi drog oss emot mig,med vattenfallsskor, där man äntligen ÄNTLIIIIGEN fick komma in ta av sig äckelskorna & byta strumpor. HALELULJA MOMET FOR US!
Känner att jag verkligen inte vill sätta min fot i detta väder igen, men imorgon e man allt tvungen blir att fira just Pauline :D det ska bli roligt ^^ får väl ladda med gummistövlar HAHA :D
Men vill bara säga det HEM LJUVA HEM, skönt att vara inomhus, hatar att vara outside vem fan diggar de här vädret ärligt förutom ungar de rinner snor ur näsan på, som precis kommit ur blöjan? GAAH :O
Äsh, nu ska jag take it easy lugna ner mina sajkade nerver och sen blir de att sova :)

Hoppas just du hade en trevlig fredags kväll ;)
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: lina

hahah ah den va hemsk:P

2008-12-15 @ 21:46:46
URL: http://crossfire.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

ingenting att hurra över iaf , lina ! :D

2008-12-16 @ 17:43:34
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0