Saturday

Hatar mig själv att jag e en så JÄVLA TRÖTT MÄNNISKA ! :O
varför ska jag sova bort hela dagarna & missa systemet att de stänger 15.00 under lördagar?
vaknade efter 15.00 och fick Real Panic, må jag säga er!
Ingen hade ringt mig, & jag låg o sov som en död björn. Fyfan , så ingel alkohol ikväll alltså.
Så nykterheten fortsätter trots jag skulle bryta den lite idag pga firandet utav Pauline.

Jag e så förbannad på mig själv real pissed off , trött på mig själv också whywhywhy? Jag e så klantig gällande allt, vad tänker jag med arslet eller? ( TYDLIGEN ) Men blir iaf att vandra in emot duschen nu, och fixa sig inför kvällen.
& vet ni vad som hänt i mitt FACE? jag har fått feta acne-facet okej andra hade sagt "skojar du med mig?" men alltså jag e inte van med finnar o sånt snuskigt, så får riktig panik vet inte hur man gör med sånt för brukar inte ha, men verkar ha en fucked up period så får allting på samma jävla gång.

Mabye krogrunda tonight with the babes ^^

GRATTIS I FÖRSKOTT PAULINE 18 ÅR IMORGON ♥



♥ PUSSPUSS TREVLIG HELG ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0