Segaste updaten

Helluwhelluw, gott folk hoppas ni har en härlig söndag ^^
Jag har sovit sönder verkligen, that's me then! höhöhö ;)
Trevlig fredag i Arboga , Serbiskt-Bröllop dansade like a serb. mohah (6)
Åkte sedan hem, då det blev too much utav allt dansande osv, klockan tickade också så^^
E-town was calling. Btw, så var de all for free , de var chillination ;D

Lördagen tog jag det bara lugnt massa strul runt omkring, FUCK IT BIG TIME..
Men livet leker tydligen så, inte alltid en dans på rosor.
Har ingen större lust att blogga idag, och känner smärtan utav att julen närmar sig.
3 dagar kvar bara, fattar ni 3 dagar? Gud, vad tiden rullar på snabbt.
Men så de kan gå huh? :O

Vill bara ut ur landet, sweden=pain in the ass.
Tråkigt nog, så blir man kanske fast här?
men jag vill inte jag måste away. & det e snart!
Hem till bror imorgon o hans nya place & träffa hans flickvän ^^
skulle egentligen hälsat på igår men jag, gjorde ju annat viktigare så. (osv)

TAKE CARE / PUSSPUSS ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0