shopping next

Jag e inte som alla andra detta år som är ute & köar i all mellandagsrea's kaos. Men jag nekar inte att få en påfylld garderob utav en massa kläder inte. Har bara varit så mycket annat runt än de senaste dagarna, så varför då djura emot staden för shopping? Naaa, så funkar de inte alltid. ^^
Men imorgon blir det iallafall en stan runda med Annie, och kanske Kakie-flava om hon hänger på.
Måste införskaffas en heldel inför nyår, om jag som sagt ska ut & fira det i sjukt tillstånd. Som jag lär tro såhär innan att jag känner mig väldigt väldigt tvungen till.

- Party Outfit (klänning,dylikt)
- Läppglans
- Nagellack
- ev. new high heels
- booz ;) ^^

Det är det ända jag får upp i huvudet just nu, och de allra viktigaste också!
Blir nog ett besök på solfuxen med Annie också för att bättra den bränna man inte ens har ;D
White like a snowball. Så fejkbrännan behövs skarpt ^^ SOLA SOLARIUM VILL SÄGA. 
Nu närmar det sig emot slutet utav detta fartfyllda år, tackar alla mina närmaste vänner 
för alla glada minnen vi skapat 2008. Hoppas 2009 blir ett ännu bättre år fyllt av resor / festivaler osv.
Men för alla oss ungdomar födda 90' har väl detta år varit lite mer nice än andra år? Vi blev ju trots allt myndiga ;)

very soon ;



Nej, nu ska jag glo på film & vara osocial emot alla andra här i hemmet mohaha
(evil-girl )
PUSSPUSS :* 

     


Kommentarer
Postat av: David

Du att 08' varit lite mer nice än alla andra år kan du ge dig f*n på :D:D Iaf för min del (A) Blivit farbror, studenten, körkort och tagit ett halvårs-break ;) Kan det bli bättre?

2008-12-30 @ 01:49:59
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-30 @ 01:56:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

Till David ;

Låter som ett lyckat år för dig :D ^^

underbart med en massa lycka samma år!

så nu efter halvårs-breaket blir e jobb i en massa eller? :) take care / bloggerskan

2008-12-30 @ 18:23:21
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: David

Det ser faktiskt ut att bli en hel del plugg nästa år :) börjar civilekonom i sthlm den 21:a januari, så det blir nog full krita där ;) för övrigt kan det t.o.m. bli så att jag flyttar dit inom kort, men det är inte hundra än :) har hittat en lägenhet nära globen iaf, men vi får se ^^ jobba extra ska jag göra i alla fall.. ja du.. 2009 lär bjuda på en hel del nyheter ser det ut som, men de är ju alltid välkommna så länge de håller sig till det positiva :)



Hur ser det ut för din del? Var ska du fira imorgon btw :)?



-D-

2008-12-30 @ 20:20:26
Postat av: the blogger ;

Okej, en hel del plugg säger du? Men det är sjukt bra också för din framtid :) stå på dig! En annan e så lat, men nu är det annat som gäller såhär framöver kan jag lova. Civilekonom? Rätta takter som sagt ;) & en lägenhet precis vid globen skulle aldrig sitta fel. estocholmo in my heart <3

Javisst, är det goda nyheter som kommer upp tackar man inte nej :D

Blir lite överallt imorgon antar jag. Förfest hos bästa kompisen osv, önskar dig ett gott nytt år! :)

/tjingeling

2008-12-30 @ 20:58:06
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: David

haha aa verkligen "estocholmo" in my heart, bra där :D:D! jaja okej det låter som en godkänd plan ;) jag ska fira med tjocka släkten iaf, sen kanske det blir utgång i estocholmo, haha, jag gillar ordet lika mycket som staden =) Gott nytt år och simma lungt ;)!!

/David

2008-12-30 @ 23:59:29
Postat av: the blogger ;

yes " estocholmo " yes, förhoppningsvis blir det en underbar kväll/natt :) Härligt, med tjocka släkten osv, vad roligt jag skulle också egentligen ut i storstaden men blir kvar i lilla eskilstuna trots allt. det är 23 överallt där nästan så skippade de ^^ GOTT NYTT ÅR FÖR DIG MED DAVID ! :) take care tooo,night.

2008-12-31 @ 14:01:11
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0