Shululu ;D

Helluw, alla där ute ! Hoppas det e bra med er :) Med en annan är de rent ut skit, fått munsår, har sjukt ont i huvudet hela tiden & förkylning och halsont är påväg. Jobbigare än det här får det bara inte bli?
Blir inte ens att fira nyår för min del om jag ska vara sjuk, då skippar jag hela skiten detta år kan jag lova er..
Ändå överskattat till max, måste ju ändå alltid bli ett nytt år varje år eller hur?
Men bara träligt att vara sjuk annars skiter jag i resten ( nyårs firandet ) ändå inte köpt outfit, skulle gjort det över nätet men till slut fick de mig på andra planer. Måste ut på stan & leta outfit i morgon om jag mår bättre..

Men varför klä upp sig egentligen, för att hylla ett nytt år? Märkligt, men alltid kul att få klä upp sig iofs, så ska inte säga någonting annat :D Idag har jag iallafall mått sjukt dåligt, så har inte pallat sätta min fot utanför dörren i kylan, men det ska jag göra nu för ska smoooka en ciggarett. Blir helt galen här ! :O haha ^^

Men som jag sa innan hoppas det e bra med er läsare.
Blir bättre på updates då jag e back in reality again, alltså inte ( sjuk )
PUSSPUSS TAKE CARE :D /  ~ SJUKLINGEN  ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0