~ stekarna ~

Jag & Annie hade bokat tid på Solfuxen ( solarium place här i etuna ) för att steka en dag innan nyår såhär.
På promenaden dit gick vi & nämnde till varann hur skönt det skulle bli att få sola lite pga man e blek som en snöboll.
Väl där hade vi bokat dubbelrum vi gick in efter en tjej & kille HUR VARMT SOM HELST I HELA RUMMET vill jag säga!
Tänkte hur fan ska detta gå? Vi tog iallafall en varsin solsäng, lade oss ner & tryckte start.
Hela sol tiden låg vi & klaga på att de brände sönder, Annie i hennes ansikte & jag i mina knäveck.
Det var rent utsagt ett helvete i dem där solarierna. Så vi tryckte stop redan efter 15-17 minuter fastän tiden var 20minuter, aldrig varit med om något värre ;O KAOS ! & jag var ändå en såndär tjej som bodde i solariumet en period förr så jag e van liksom?

Överbelastade solarium till max, eftersom de verkar ha stått på hela dagen efter varann hela tiden denna dag, alla verkar vilja sola. Men det var kaos minst 60 grader när man låg där, och stekte kändes värre än att gå i sand i varmaste sommar dagen utomlands vill jag säga er, inte skönt någonstans. Man brände sig rejält! & eftersom jag inte solat sedan jag var i Tunisien ( in real sun ) så tog det en massa, tomato-face-ab ! sjukt hett ;D lär väl lägga ner sig till morgon dagen iaf, man får hoppas på det bästa + att om inte leopard strumpbyxor finns någonstans imorgon gråter jag blod, man vill ju vara lite fin imorgon men gud verkar hindra det för mig just nu.
BAD TIMES ! :(



Hoppas ni där ute har lite mer tur med Nyårs outfiten & med eran hy ;D
( inte brända vill säga )
Måste också tillägga att de ringde från boniers något? & jag hade vunnit för jag varit med i en tävling genom bloggen,
ett knivset för 400:- + 2 tidningar inte illa va ? ;D men inte något fancypancy direkt, hade hellre velat ha makeup eller clothes. men man ska inte klaga ;D CONGRATULATIONZ FOR MY SELF !
PUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0