tankination ;)

Jag & Annie gjorde oss små vårullar i ugnen, något väldigt gott för er som hatar vårullar där ute ni ska allt köpa de här vegetariska jävlarna, sjukt goda "snacks" :D Annie e annars en hater utav just vårullar men nu blev det andra ord ur munnen på kvinnan, att det nämligen var SJUKT GOTT ! ;) den ni ^^

& vet ni vad jag nu gör (A) ? Tankar ner avsnitt 16 utav mitt käraste Prison Break, & sen medans jag väl tankar de hittade jag en film 100 Feet, från 2008 som jag också ska se efter Prison Break sen om jag har ork, hoppas på att den e bra. Den verkade iallafall helt okej, ( En kvinna dödar sin man , istället för att få fängelse får hon husarrest efter ett tag börjar kvinnan se konstiga saker, & hennes man är efter henne trots att han är död )
spännande huh ? ;) Hoppas på att de är en bra film nu, annars blir de en ledsen mig!

Längtar tills morgon dagen, blir att rensa systembolaget innan 15:00 vettni ;D höhö ! Sedan köpa klänningen & leta upp leopard strumpbyxor, om jag inte hittar några får jag väl ta några svarta me mönster typ, tråkigt men men :( jag kanske inte ska vara så överdrivet maxad i år ändå ? Förra året var too much, lösögonfransar, bal uppsättning i håret, klänning, långa handskar osv. Typ hej trodde jag var QUEEN OF THE NIGHT ! haha :D Äsh, hoppas på de bästa ^^ ska locka håret imorgon känner jag , något nytt måste jag åstadskomma, så folk får se lite annat utav mig också.
Är dålig på att ta bilder eftersom jag inte har digitalkamera längre, men ska ha mobilen i högsta hugg i promise ^^

Säger godnatt till er där ute nu & hoppas på att hinna med ett litet nyårs inlägg imorgon PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Gott Nytt År Netteh! Ta hand om dig i vimlet! Kram från Ulrika

2008-12-31 @ 12:00:49
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: Netteh ;

TACK & GOTT NYTT ÅR SJÄLV ULRIKA !

take care of you. :D

2008-12-31 @ 13:43:58
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0