Tierd and angry...

Helluw... morgonen började me att Beccs vaknade upp hur pigg som helst konstigt nog, medans jag lat som jag e låg still in the bed.. mamma kom hem & joddla och det gjorde inte min morgon bättre för den delen...
slog i väggen som ett riktigt ADHD barn, kan jag säga er & i badrumsskåp osv, jag var så lack på allt men ändå ingenting... Normalt?
Fortfarande sjukt lack, men e i skolan faktiskt...
Morgonen börjar med datoriserad mönster & konstruktion, så jävla bad & tråkigt...
Men var ju inte här igår så vadfan ska jag klaga så mkt för?
Btw, så har jag också klagat sönder på tågresan allt klagade jag på jag e en riktig sur-kärring redan i unga år hur ska detta funka i framtiden?
( TIME WILL TELL )
Skönt med helg som fan iaf, blir nog en slacker helg trots planerad helg... det visar sig vad som händer helt enkelt tar timmarna & dagarna som de kommer and that's it!

Längtar fruktansvärt mycket tills måndag, it's a BIG DAY FOR ME :D huhu ^^
Nej, nu ska jag väl tänka på school men vart fan e läraren någonstans? blir till att spela spel under denna lektionen iaf ^^ MOHAHA !

Trevlig fredag ;D
CHRIS BROWN FÅR ÄRAN DENNA MORGON ON A PICTURE ;



PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0