TO NIGHT ;D

wiiihuu,vaknade upp för någon timma sen med ett glatt humör :D
För ikväll , gäller det ÄNTLIGEN !
Ska jag få se Pharrell williams IN REALITY LIFE ^^ & vet ni hur glad jag är eller? På skala 1-10 är det såklart 10 :D
Blir att ta 13.05 tåget emot Stockholm staden med min älskade vän Kakie-Flava.
Sitter nu färdig fixad & med en varm kaffe kopp framför mig.
Så mysigt att dricka kaffe om morgonen trots att det egentligen smakar skit, så är det ändå gott?
Svårt att förklara ni som är kaffe beroende vet ju allt hur det e ^^ mys med en kaffe på morgon kvisten right. ;)

Men vet ni vad?Jag hoppas på att det blir efterfest ikväll på Cafe Opera ;D då e det jag som e där , vettni!
Nej nu e jag oerhört taggad inför kvällen & det borde ni förstå om ni skulle träffa eran största idol liksom :D jag e ett jäkla stort FAN utav pharrell ska ni veta. & ni som känner mig vet ju dock att jag e lite för såld på mannen ;D
Nej, nu blir det att gå ut och ta en (cancerpinne) vet att det inte är bra att röka men vad gör man inte? Jag e ingen skorsten direkt så jag får faktiskt ta en cigg , lite då och då (A) ^^




Have a nice monday , för det ska jag ha i stockholm ;D grrr ! enjoy it ^^ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0