~ Torsdag ~

Helluw, gott folk :D

Gårdagen blev inte som jag hade planlagt, planerna var att dra hem till Caitlin chillination och bara ta de lugnt liksom, men blev andra planer tillslut. Jag drog och mötte mamita med Caitlin och fick pesetãs, sedan tog Caitlin en snabb dusch då vi var tillbaka i hennes lya igen, sedan blev de att få skjuts utav hennes pappa Alec emot staden, där vi skulle emot Lotus Lounge, krogen för att dansa och roa oss en onsdag med Rebecca & Pauline.
Helt okej kväll blev det, men har verkligen ögona på mig så ;D höhö! blev BUSTED ute på krogen, hade sagt till en att jag inte skulle ut, men vart var jag ändå tillslut  just det, på Lotus! HAHA :D

Inte för det e någon fancy clubb direkt men de har iaf okej musik emellanåt då funkar det att dra dit och dansa iaf :)
Mycket lite folk ute igår men de var ändå skönt. Dansade o hade rätt roligt, men roligare kunde det absolut ha varit.

Sov rätt länge at caitlins place, skulle egentligen följa med henne till hennes skola men jag sket i det och somnade om, men tillslut drog jag mig i kragen och tog mig upp ur sängen.
Drog emot stan mötte upp Caitlin och drog till Resia och kollade upp resor.
Så vem vet kanske Goa , eller Florida framöver? ;D Bara cashen som behöver rulla in sen så kan man dra..

Nej, nu ska jag in i duschen jag :D
TAKE CARE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0