Tüüürsdäääg

yes, you know it is!
min dag började med att jag vaknade upp väldigt ( early morning ), för att gå upp & göra allt as usual innan man ska dra sig emot skolan kanske en dusch, fixination, kaffedrickande, frukost ( om det orkas ) osv..
Efter ett tag fick jag sms då inte utav Beccs som jag trackat med sms men utav alexandra en dude i klassen, hon sade de att hon tar tåget 11.23 och klockan var mycket mycket tidigare än så just då..
Så jag skiter i allt tänker just den stunden bara på mig själv, går emot sängen lägger mig och somnar om
Färdig fixad för school som jag var också? Hur bra var det ;S not good.

Hum, det slutade alltså med att jag försov mig då när vi väl skulle ta tåget, BAD ME ! ;O
Snackade då med Beccs via sms, som höll på med skolarbete hemma i fröslunda.
Så tänkte att nu ska jag röra (flesh) och promenerade emot Fröslunda för att umgås med Beccs.
( alltså no school för oss , but don't put the blame on us!  ) *angel eyes*

Satte mig där och moffade lussebullar & drack cola, så bra efter en promenad va? skäms till & med så kryssar över det :P jag som skulle leka "HURTIG", IN MY ASS ! :D haha ^^
ingenting i mitt liv verkar gå som planerat, eller emellanåt ytterst sällan.

Men nog om det sedan drog sig jag och Beccs emot pauline i Stenby, och umgicks med henne :D
Hon fyller 18 år på söndag vet ni ;D men blir allt att fira henne på lördagen, och ska dra in henne på krogen
vakterna kan väl inte vara hur bestämda som helst ? liksom några timmars mellanrum så fyller hon ju?
Man får väl visa brösten eller någonting hela ligan så kanske det funkar ? HAHA :D ( som om att man gör ) nooot!
Eller så får det väl bli, efter 00.00 a clock?
TIME WILL TELL SKA BLI FUNNIE :D

Kom nyss hem, min farmor kom över så gosade fett mycket med chueydogg ^^ hel mysigt men han var helt snuskig efter att gått ute i all snö. SNÖADE SJUKT MYCKET HÄR TIDIGARE IDAG :(
i hate it..



Nej, fan nu orkar jag inte joddla jag snackar bara massa BULLINATION ;D
Tjingeling KISS ñ HUGS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0