UPDATE ;

HELLUW, så jävla lat man får vara då.
Satte tidigare idag på filmen Blow, ni måste ha sett den va ? Med Johnny Depp i huvudrollen som marijuana langare på hippetiden typ ;D ?
Nej, men om ni inte sett se den.
Back to, de jag skulle snacka om. Som vanligt somnade jag under filmens gång :O DUMMA MIG !
sov under några timmar det var iaf sjukt skönt..

Sedan vaknade jag upp mami hade gäster & de fick göra slav jobb åt mig och gå och köpa pizza :D !
Medans lata jag tittade på gamla avsnitt utav Top Model. ;) höhö ^^ trevligt!

Sedan ringde Caitlin och snackade resor snacka om att jag vill tagga nu, fuck the med thailand jag ska dit ändå så e det bara :O :D Men , om cirka 15min kommer iaf hennes papi och plockar upp mig ska nämligen sova at caitlins place tonight ^^ myspys !
Ville bara tjingelinga lite i bloggen har inget vettigt att säga mer än,

PUSSPUSS HA EN TREVLIG ONSDAGS KVÄLL !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0