UTMANING TILL BLOGGARE ;

1. Är du i ett förhållande just nu?
Nej

2. Om inte, varför inte? 

Jag anser att förhållande är ren bullshit, det är bara besatthet och inget annat.  

3. Hur långt har ditt längsta förhållande varit?

angår det bloggläsarana ?

4. Vad heter den du senast var i ett förhållande med?
Nyfikenhet leder ingen vart ;D låter det bevaras för mig & de jag känner ^^ en söt liten prick iaf!

5. Hatar du ditt ex? 
Nej

6. Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Nej, life goes on ;D when you have find something good , you always find something better right?

7. Har du kvar någonting från ditt ex?
Nej, varför ska man ha det då man kan försöka komma över fanskapet ;O *host*

8. Vad är du mest för, Förhållande eller strul? 
Förhållande e någonting vackert ,så föredrar nog det egentligen. men som sagt en massa (besatthet) kring det. strul är en kul grej som kan råka ploppa upp.

9. Är du en player? 

Play the game, never let the game play you! ;D Nej, jag e ingen player vill inte tas för någon heller. Ingen där ute vet någonting riktigt om mig förutom mina närmaste vänner. De kan avgöra om jag e player eller inte. men det tycker jag inte alls jag är. Urs!

10. Har du någon gång blivit dumpad? 
Alltså, jag vet inte riktigt? Isåfall har vi dumpat varandra :) aldrig jag som e underlägsen FUCK IT!

11. Har du någon gång blivit sårad?
Ja, det har man väl blivit?

12. Har du någon gång dumpat någon?
Tror det hände någon gång förr, jag mördade en kille och dumpade han i Eskilstuna-ån.
Haha ^^ Yes, jag har dumpat någon that's it! life goes on bitches ;D

13. Om alla du vart tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket? 
Speciell? På kanske både bra och dåliga sätt vad vet jag , men jag e fett grym ^^

14. Är du en bra partner? 
Njae, vettefan e min partner bra emot mig får den bra vibbar tillbaka om inte så blir det (devil-me) emot den.

15. Är du kär i någon just nu?
Usch, kill baciller :O

16. Är någon kär i dig? 
Något som jag borde veta?

17. Hur skulle du beskriva den perfekta killen?
Bästa personligheten, lång ( basketspelar size ) muskulös, så man kan känna sig trygg hos karln.
Han ska vara allt annat än Svensk. Bruna ögon nekar man inte sånna där (teddybearseyes).
Helt enkelt ett bra kap ;D

18. Har du varit kär i flera personer samtidigt?
Nej, det går ju inte vad händer då? Korsade känslor. sjukt!

19. Har du någon gång vart otrogen?
om man säger så här JAG HATAR OTROHET!

21. Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Kan inte peka ut någon just sådär, många viktiga runt om mig. Men än själv e väl viktigast?

22. Kommer du gifta dig i framtiden?
Förhoppningsvis, gärna med en rikman (golddigger)


Kommentarer
Postat av: ..

ganska mycket dubbelmoral. först förhållande är bara besatthet, sen något vackert?

2008-12-09 @ 21:45:25
Postat av: the blogger ;

blablabla, jag sa ju det själv visst?

mohahahaha.

2008-12-09 @ 22:06:11
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha asså, vf ens göra listan? sucker

2008-12-15 @ 23:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0