Världens snyggaste killar enligt mig

Såhär under morgon kvisten checkade jag en annan tjej's blogg, och fick lite inspiration på vad man kan skriva om. Så gör en sån här " snyggaste killar lista 1-5 " passande innan jul. Bara tomten fanns på riktigt och kunde ge mig någon utav dem här i gåva ;D aoouch, sådan otur man kan ha.

1. PHARRELL WILLIAMS
Som ni alla kanske har märkt så har jag en
svaghet för hunken, Pharrell Williams.
Efter att ha sett han In Reality Life för några
veckor sedan gjorde det inte enklare för mig absolut inte.
Han är dröm-mannen number one enligt mig, en riktig godbit. 

 

2. Clifford Joseph Harris Jr ( T.I. )
Hur bra ser inte denna flerbarns pappa ut på en skala 1-10 huh?
Han är en riktig sexy FILF som tjejerna skulle döda för att få
& killarna skulle väl aldrig tycka det var helt fel att se ut som honom.
Han blir helt enkelt en 2:a på snyggast listan, mjauw.



3. Tyson Beckford
Den sjukt heta modellen är väl ögongodis för alla
kvinnor & tjejer världen över kan jag tro, ingen kan neka
att denna gosse har utseendet ( good looking ) För några
säsonger sedan på Top model var han med, jag höll verkligen
på att smälta då bara utav att se han i rörelse på tv. Snacka om
såld man kan bli på utseenden.



Tyrese Gibson
Kan inte säga att den ena "T" e snyggare än den andra
så de får delad trejdeplats utav mig.
Vem är det som dreglar sönder sig själv till denna skådespelare
Tyrese Gibson & hans maffiga kropp i t.ex. Waist Deep kan ni tro?
Jo givetvis jag såklart. Verkligen en oerhört sexig varelse, woff .



4. Steven Howse (Layzie Bone)
Trots att han är sönder pundad så det heter duga
har han det där lilla extra i sitt utseende som får en knäsvag.
Efter att ha älskat hela gruppen Bone Thugs n Harmony
sedan tidig ålder, har alltid Layzie haft det där man diggat.
Leendet, den porriga blicken & rösten, the whole him så att säga.



5. Trey Songz
5:e plats får the prince of R&B.
Han har den där snygg/söta looken
som får en på fall direkt.
Hans sånger gör att man blir helt jävla
kär i honom. vad mer kan man säga girls?
Här har ni honom.



Vill bara säga att det finns sjukt heta godbitar här världen över.
Men kan ju inte lägga ut alla på lista , right ? :D Det skulle bli överdrivet många.
& som ni ser, fick inga whiteboys äran att vara på snyggast listan, "stackarna"
tänkte ta med Wenthworth Miller, men han är trots allt mulatt fastän han e vit, den ni ;)
Jag drar mig emot the hot chocolate, thats me ^^

KISSES FOR THE BOYS WITH A GOOD LOOKING



Kommentarer
Postat av: Caitlin

Han heter Tyson Beckford honey;)

2008-12-23 @ 13:19:04
Postat av: the blogger ;

ops, så allt kan gå fel när man har bråttom ;)

2008-12-23 @ 15:26:34
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0