www.nelly.com & www.ahabingo.com

Yes,under fredagen gjorde jag reklam på någon sida från bloggen, så jag vann priser från nelly.com
ett par as snygga silver örhängen + en presentpåse med överaskning i som jag får nu i kommande veckan.
Sedan vann jag 60 kr på ahabingo.com att spela för så, gick in & spelade direkt köpte 4 olika spelplattor & spelade ett spel där Carolina Gynning har rösten , gick så bra att jag vara nära på att vinna men turen vände då det verkligen stod på spel om cash. Men nice & få gratis saker hit & dit ;D

Nu vet jag hur http://kenzas.se/ & http://blondinbella.se/ känner sig när dem vinner priser det e ju inte alls fel ;D
men de vinner ju värsta grejerna varje jävla dag & dyra också men man måste ju börja någonstans eller hur ? ;)
jag e på god väg, så nu ska jag fortsätta med reklam hit & dit åt olika företag, så kanske jag också har lyckan på min sida att få hem saker på posten varenda dag framöver? ^^

Sedan vill jag bara uttrycka mig om att söndagar e riktigt jävla boring i mina ögon.
Okej, mysiga e dem väl ? Det kan jag inte neka.Man kan sova ut verkligen en söndag men annars e de riktigt tråkigt.
Att de brukar gå bra filmer på tv är också ett plus i kanten för ett GEEK som jag ^^ , så det e både bra & dåliga sidor med en söndag men jag bojkottar söndagen helt det e en SKIT DAG rätt igenom för mig.

Gårdagen blev slow, med Beccs & Pauline tog det lugnt som bara den . Tittade på dokumentären om Britney Spears sjukt bra, den människan e hur stark som helst, ser inget dåligt alls hos henne jag diggar henne till max.
Sedan drog vi en sväng förbi Alexandra en klasskompis, men vi vände lika snabbt det var boring rent utsagt !

Sedan e jag sjukt stolt så jag STOLTSERAR gärna med att jag gått & blivit NYKTERIST - JAVISST !  ^^
En än, till lugn helg för min del ;) without alcohole ^^ i digg it !

Sedan måste jag också säga återigen JAG E SJUKT TAGGAD INFÖR MORGON DAGEN N.E.R.D & PHARRELL SOM GÄLLER ;D ringer praktiken imorn, bitti och säger att jag inte kan komma pga jag har detta stora framför mig!
& Sedan drar jag & kakie-flava emot ESTOCHOLMO , för att gå omkring o spana käka osv, sedan e det Cirkus som gäller för hela slanten där man e på GÄSTLISTAN , som jag tycker e SÅ SJUKT HIMLA BALLT !
;O WAFF^^ i like it alot, JAG BARA VANN TICKETS ! mjauuww ^^

Nej , nu ska jag dra mig emot Tv.n tror jag ?
Btw, så fyller jag 19 år precis om 3 månader GRATTIS TILL MIG :P
Fortsätt läsa min blogg blir att ändra den framöver o göra massa reklam ^^
PUSSPUSS ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0