Äntligen hemma ;

Ville bara säga att jag hade en trevlig eftermiddag & kväll at caitlins home ^^
jag hoppade studsmatta älskar verkligen det to much, så bombaderade caitlins !
& så fulade vi oss en massor.
de skjutsade också hem mig pga , Caitlin bor på landet när hon e hos sin mor Ulrika. På ett ställe vid namn "Sundbyholm" annars med hennes far bor hon mitt i stan nästan "Södermalm" / "Söder" :)
men iaf på hem vägen, fick Caitlin för sig att vi skulle lyssna på Ken Ring.
Jag som inte diggar svenne rap, tänkte ooh, varför :( ?
Men när hon satte på skivan, och jag hörde texterna i låtarna så blev jag tårögd , hade också ngt skit i ögat typ katthår ifrån Caitlins katt men, fick verkligen gåshud & blev tårögd , texterna var så hemska & ändå vackra i låtarna på hans nya album " äntligen hemma "
så fick ett cp ryck , och så fort jag kom hem frågade jag Cissi efter bästa sidan att ladda hem album ifrån & efter fem minuter var albumet mitt.
så nu har jag gått & blivit ett Ken Ring fan utav hans nya album vettni gott folk ;D hah ^^ .
Hans gamla låtar e alltid bra, de flesta iaf men det e längesen jag lyssnat på & e så överlyssnat som fan !
i yngre dar.
Låter nu som jag e 65 år o pensionerad men icke !
jag menade då när man var yngre liten flicka " 10-15" mabye :)
hade ju bröder som lyssnade på allt från Ken ring till Bone thugs & Bob Marley.
Glömmer aldrigs Ken's låt ELD & DJUPA VATTEN.
De var en låt som mina bröder psykade mig med när jag var en liten flicka ! :)
Men som sagt om ni inte diggar svenne rap, eller ngt sånt så ska ni ändå lyssna på KEN RINGS nya album o texterna , ni kommer verkligen rysa & få tårar , skarpa texter verkligen sånna bra låtar . ja shit jag vet inte vad jag ska säga GOOD som fan iaf ;D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0