Dagen/kvällen som varit ;

Har jobbat as usual , you know duktig jag e visst :) ?
Sedan har jag hoppat studsmatta me småbröder chill, & spelat uefa euro2008 på ps ;D den ni !
sedan har jag sovit, på dagen några timmar skönt efter en dags slitande men slutade dock 13.00 ska ej klaga en dans på rosor egentligen visst?
Sedan drog jag samtidigt som papps & Marianne emot tågstationen o tog tåget emot Oslo ;D
Där jag shoppade lite grann *host*
När man väl fått lön får man faktiskt :D
skor, väska , mascara , örhängen osv (: blir dock mer shoppandes imorrn tror jag ;O ?
Sedan gick jag till samme and sebbes place hoppade in genom rutan, "understa våningen" där var bara jessica ensam.
men sebbe o samme kom kort därefter, blev att se fotboll & käka lite choklad & umgås.
btw så kikade jag o sebbe också på how i met your mother.
lovar dig roligaste serien blir att ladda hem allt när jag kommer tillbaka till sverige ;D
sedan tog jag tråkigt nog tåget tillbaka till drammen 23.17
Lämnade dem , som drar hem till sverige igen imorrn :(
Bad for me. :P



Btw, a good thing (: DANIELA KOMMER IMORRN !! =D wihuuu ^^
sedan får jag se om de blir hem på söndag ;D ? i dunno . you dunno !

PUSSSSSS !!     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0