Fredag ;

I will leave that place soon , Norway !
Jag vill till Sthlm, så sjukt mkt så det inte e sant ! ;O
& vill göra så mkt i Sverige men helst inte vistas i Eskilstuna, som jag sade i ett tidigare inlägg där allt e som dött!
Eskilstuna , Eskilstuna , vem fan vill bo där?
Jo alla, mobbishoffer som väl gör de!
Gud vad jag vill bort utomlands , vistas i Sverige cirka 1 vecka sen dra.
Men jag Amanda & Pauline drar nog på en last minute tripp ska ni allt få se ;D
Vill ha sooool & massa pengar & bara glassa och leva livet på beachen!
Men gott folk , jag kommer nog snart ska ni se ;D

PUSSPUSS :*
/ deppish ab!



btw, kikar lite på my dads computer nu han har fan bra musik stil hittar låtar som ;

T.I., Lil Jon, Three 6 Mafia, Young Jeezy - Clip up

50 Cent, Beyonce, Mary J. Blige & P. Diddy - In Da Club (Exclusive Remix Unreleased by DJ Geezy)

DJ Khaled - Out Here Grinding ft Rick Ross,Plies,Trick Daddy,Lil Wayne,Akon,Ace Hood,Lil Boosie (Dirty)

den ni ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0