GOD NATT ;

Nu, e jag trött det gör så ont i mina ögon framför denna dumburk också kallad "minman" näst efter pharrell williams,
ingen mindre än datan him self ;D mohahah ^^
så ska emot sängen alltså oooooh ska bli softination in the police station jaoo höhöh. !
ville bara påpeka att jag & Rebecca ska på Luciano a REGGAE SINGER in norway 19 juni eller om de var i juli :)
najs som fan alltså ! 18års gräns men , wtf vi har åldern inne så why not ? :)
imorrn åker vi iaf tillbaka till norge 15.15 lämnar vi etuna !
så er jag inte hunnit säga hejdå till via , telefon / msn eller dylikt säger jag HEJDÅ TILL HÄR & ni får ha det så bra i sommar som ni kan tkr jag babes ;D

Nu blir det en massa jobb framför oss, men massa bus måste vi också hinna med & de ska vi vare sig vad :)
På jobbet möter man ju på så roliga prickar på nätterna så man nästan dör av skratt :D
fulla roliga peoples !
Nej, nu lägger jag ut en fuling pic på mig och min snyggaa man pharrell & går emot sängen kanske skriver några rader imorrn innan avfärd , vi får se hur det blir !

BRILLS PEOPLES ^^ höhöh.



TAKE CARE OUT THERE ♥
PUSSPÅERFRÅNMAAAAAJ!

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

Haha... Du gillar Pharrell, va? 8-)

2008-06-10 @ 16:34:51
URL: http://madelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0