Good night sweetie pies ;

image88 Godnatt då alla människor där ute , imorrn blir det att träffa caitlin runt halv 12 & sedan ner emot staden o köpa lite presenter åt mina söta vänner som tar studenten på fredag :) iiih ^^
& Daniela ska också komma ner bestämde vi , så de måste hon också göra :) för snart åker jag tillbaka till Norge igen med Beccs & då blir de inte sverige på några månader!
Blir att köpa lite gott & blandat från systemet imorrn också. man måste ju ha tills fredagen :)
de måste bli en bra dag har jag bestämt ^^ ska föresten ha en gul klänning på mig framsteg framsteg.
för flodkossan att ta ! ;) den ni ^^
Vill bara hitta någa snygga nya skor , blir galen :)
TAKE CARE & GOOD NIGHT SUCKERS ! <3
bara kärlek / the best of the best ^^ höhö (ironi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0