Hallaw ;

Hejsan hoppsan out there !
Igår var de söndag tog de hur lugnt som helst sov nästan hela dagen iaf från & till.
& grillade osv.
Såg fotbollen på kvällen som gjorde en besviken italien borde ha vunnit men spanien gjorde de, men båda lagen e sjukt bra så vad gör man inte? Det blev som de blev helt enkelt...
Idag e de en tråååkig måndag,inget jobb att dra till men de e ändå rätt skönt har ju trots allt sommarlov ;D
Men imorrn blir de till att hänga med till pappsis jobb ska hjälpa en tjej där 8.30.
Käkade nyss så jävla mkt spaghetti carbonara så jag e helt död ! :O
Nu,ska jag nog chilla lite e så trött hela jag så orkar inte göra så mkt vettigt.
vill egentligen in till oslo o shoppa lite, men de får väntas!

Hoppas allt e bra med er läsare för med mig rullar det iaf vidare, ha det guld ;)
bless <3



Btw, så e de inte så långt kvar tills jag får se denna godbit :)
Gbg, väntas i augusti då kommer jag för att se pharrell him self ! gaaah ^^
i can't waint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0