HALLUW NIGHT-CHILDRENS ;



en fånig bild på mig sen gårdagen kan man ju klistra in, greppar tag om ölen som om det vore min bästa vän.
har varit fruktansvärt fyllesjuk idag, "bakfull" vill säga!
ingen härlig feeling + att man gått & blivit genom förkyld *jippie* or not ! :O
sen åker man ju tillbaka till Norge / Oslo på måndag för att genast börja jobba tisdagen, back to reality liksom!
JOBBJOBBJOBBJOBBJOBB men det gäller också pengar pengar pengar pengar
så man tackar ju inte nej , att stå o fula sig ;D höhö ^^
ska poppa popcorn snarast o lägga mig i soffan & se ngn film hade jag tänkt!
Mår ju som en apa ^^ hehe (:
imorrn ska jag dra med mamma micke o min morbror ut till min mormors sommar stuga miss her (:
så måste hälsish på hade jag tänkt & drar med , peoples !

Sov gott mina små plutts out there <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0