Heey ;

Gud så skönt de var att sova i sin egna dubbelsäng, som man inte gjort på evigheter & vet du vad ;) ?
Jag sov såklart länge pga , jag e hemma igen utan jobb & allt då får man faktiskt lov o sova lite , har ju trots allt sommarlov, de ska man väl kunna ta vara på ?
Hittade så mkt bilder igår kväll på datan när jag snackade me the greeeco, på msn så jag höll på att dö av skratt av gamla bilder :D muahha! ^^
Hittade den här heta ; "väldigt ljust hår , en bild från förra sommaren då jag & Rebecca var i Turkiet över midsommar"

Ser dock ut som ett UFO, det var de jag tyckte var fruktansvärt roligt!
Att man kan åstadskomma sådanna fula grimaser som mig, är väl läskigt?
Det är iaf inte snyggt för fem öre, men bjuder gärna på denna bild för åskådare!

Fick också höra världens sjukaste grej igår det löd såhär ;
" Du är en sådan tjej, ditt utseende gör så att du bara får Badboys efter dig"
Liksom,vadå bara för mitt utseende :(
Kan jag väl få en tönt också? , som inte vet mycket mer än Biologi & Matte?
Tyckte det var sjukt sagt, men han påstod iofs att jag såg bra ut det var ju lite snällt :)
men bara "BADBOYS" , de där lyssnar jag inte på!
Om man vill så kan jag säkert få ett riktigt geek, med finaste personligheten ist, för
en badboy som är dum i huvudet!
Jag vill inte ha en Badboy, men det e väl dem man brukar dras till för spänning?
Äsh, jag e singel o lever mitt egna liv för mig själv just nu , jag klagar inte!

Ska iväg & sola snart jag bleknar bort, är vitare än en vit krita, tror jag ? HAHAHA :D
Sedan blir det att träffa Robert :)

CIAO MATES ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0