Lördag ;

Hello everybody out there (:
How , are you im fine thanks ;D
Så, vad sysslas med ?
Själv har jag nyss kommit tillbaka hem to papps villa, vi har varit hela hans familj & handlat stor handlat food ;D
massa nice nu till helgen höhö!
Barnen ville att jag skulle köpa ninja turtels till dem, men de fick ist fotbolls dressar ;D hah !
checkade lite på kläder också , tänkte köpt en jacka jag ville ha som jag såg i Oslo, den fanns här i drammen med men skippade köpet ;P
sparar cashen hem till sverige ist, där allt e lite billigare så man kan fynda ;D
ska hem o fixa håret så , i need some cash kvar!
Ikväll blir de chill kväll för imorrn blir de 6 timmars resande you know.
Blir massa mys imorrn me när jag kommer fram ;D

CIAO AMIGOS ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0