söndag ;

Hellu hellu, idag har jag varit duktig tvättar & haft mig hela dagen & umgåtts lite med mammsie :)
snart kommer daniela också , så vi ska väl ut på ngt äventyr i think ? =) hihi ^^
åker tillbaka till norge imorrn så vill ju hinna umgås lite med dannii (A)
& alla andra med , men som jag dock inte hinner med.
snart blir nog min blogg lite tommare kommer jobba 24/7 typ , in norway & kommer inte hinna luffa framför datan.
men ska försöka uppdatera så mkt jag kan & hinner med det lovar jag.
men skriver dock heller inget vettigt bara emellanåt då jag har mkt i huvudet.
skriver ju bara om vad jag gör i mitt liv mest , men det e väl sådant ni där ute läser!

Ta hand om er PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0