STAN DAY ;

HELLU HELLU (:
gick o mötte Caitlin vid halv 12 utanför hennes skola ^^
hon hade avslutning idag nämligen.
efter det gick vi emot staden där jag köpte present till ett utav student barnen jag ska fira imorrn, avslöjar inte vem (: hah ^^ sedan gick vi till mac donalds & tog de lugnt o väntade på daniela & erika som skulle komma. sedan bar det av till spicy hot där daniela ville äta !
skällde ut en ful apa , som köpt ut alkohol till några små vänns ! så ful blåste dem på pengar ruttna jävel som inte har råd med någonting snor en 50 lapp för cigg av 92.or ajaj ! :O orka detta , så fucking FEEUUUL :P menmen.
fick skälla lite på jäveln iaf :) hade bra lust & slå han ! HAHAHA :D ni vet jag & slåss woff ^^
Sedan gick jag o caitlin till hennes mamma som hämtade upp oss med bil hon släppte av mig i närheten utav där jag bor o de fortsatte emot tunapark. drog hem snackade lite med micke mamitas boyfriend som jag ska med till sys nu framöver (: hah ^^
jag & girlsen ska ju ha lite tills imorrn, då det blir big parteeeeyyy :)
ikväll drar nog jag & beccs o busar med caitlin , daniela medfler. i djurgårn det återstå att se .
men vi ska ta de lugnt idag jag o beccs & laddar inför morgon dagen vettni ;D HALLAW !!
Morgon dagen lär väl bli kaos men inte lika som förra året :D men den var ett minne för livet väldigt underhållande & bästa dagen på hela sommaren typ hihihihi :)
Ni kan gärna få se en eller två eller kanske 3 DRUNK bilder på mig o rebecca sen förra årets student HÅLL I ER NU ;

image89image90image91

haha, jadu you name it ;D den kvällen var ett minne för livet må jag säga en än gång!
1 dygns festande, fartfyllt gånger hundra. trodde nästan jag själv tog studenten där ett tag tror jag? HAHA.

HÄRLIG DAG IDAG BTW (: oerhört hot outside.
btw så såg jag en filur på stan så fick en liten chock  ^-^ höhöhö!!!!

TA HAND OM ER PUSSPUSSPÅREJ :*       ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0