Tisdagen 17 juni ;

Helluuw, kära folket out there :)
Hoppas allt e bra med mina nära & kära som läser denna blogg + alla ni andra människor som e nyfikna på mitt :)
Jag e rätt glad men ändå arg,
Men Andres har fixat så vi ska få jobba eller &, en kille som heter Cristoffer.
Så blir att jobba på night cluben, Yatzi imorrn kväll / natt it shall be fuun iaf =D !
Lektern e helt skadat blir riktigt förbannad strular med våran lön & våra timmar!
& jobba bara när det e fint väder vad e detta ? ;S
har sökt jobb på HARD ROCK CAFE hoppas jag får där ffs ! :P
Medans Rebecca ska hem & sedan med sin far till kroatien.
Jag ska stanna för att vad ska jag göra i Eskilstuna där e de heller inte så mkt bättre. vad gör man där liksom?
Ruttnar tills döds.
ska också jobba på ett cafe , på lördagar här men de e bara deltids alltså lite då&då. men chill de ändå.
Har hittat så mkt här jag vill köpa blir galen men får vänta tills 25.e eller nu på fredag för då ger pappsi en slant också hehe =)
ska köpa döds heta sneakers ni ska bara veta huhu  ;)
men ha det bra allesammens and take care promise ;D ?
Gör ingenting jag skulle ha gjort haha !

PUSSPUSS ♥

None


Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Låter jobbigt med strul med timmar och så. Blir väl lätt så på sådana sommarjobb att de utnyttjar personalen och så. Men hoppas du kan få ngt på Hard Rock Café istället :-) De har så jävla god mat där så man vill ju bara döööööööö :-P

2008-06-18 @ 15:31:44
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0