Tjenixen soldiers ;

Har jobbat idag 8:30 - 14:30 chill day :)
dock på papps jobb men who care ! ;D cash iaf !
snackar nu med daniela på msn, om att hon kanske kommer hit på torsdag o blir kvar till söndag vore ju skit kul :)
& att hon kanske ska lämna CV lite här&där också här i norge asså!
Höhö , my chiiileeena coming ;D inte illa de!
Får hoppas hennes paps , säger ja till det iaf :D VORE SÅ FUN !
Nu blir jag galen, fatta vad rolig helgen kommer bli om DU KOMMER DANNIIIIEEE ;D HALLAWW^^
menmen, får inte hoppas för mkt :)
vill ha mina white pjucks with gold motiv, blir tokkiiiiggg !!
Försenad lön imorrn från LEKTERN ?
Hoppas jag får den imorrn & inte den 15.onde då lackar jag asså!
Blir till att hämta skattekortet imorrn på the old job!

CIAO AMIGOS <3
have a nice day !

Kommentarer
Postat av: Daniela

ses på torsdag bebiiiiiiiiiiiiiis :D<3

FETT KUL VI SKA HAAA

2008-06-24 @ 15:48:57
URL: http://krayzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0