VILKEN UNDERBAR DAG ;

Heey allesammens (:
Morgonen började bra, pappa skjutsade in mig till oslo, eftersom jag skulle resa hemmåt.
Han köpte biljett & allt, sen var de bara att resa hemmåt.
Älskar min pappa alltså (A) ! :D
Kom tillbaka till sverige/eskilstuna idag runt 15.20 där mamma mötte upp mig & gav mig feeetaste kramen :D
ooh, har saknat min mor förstår ni ! :D
Så åkte vi & handlade o hade jätte mysigt ! :D
Kom hem lagade mat, skrattade & hade skojs ! :)
Men sen drog hon emot jobbet.

Jag såg fotbollen & e ju underbart glad VIVA ESPAÑA ;D wuhuu ^^
bäst för dem att dem vann, pga jag hade inte velat att Tyskarna vann!
De var en mkt bra match & ett jävla snyggt mål blev iaf 1-0.
efter 44 år vinner dem EM igen, bra gjort hah ! :D



Btw, så har jag en liten komisk bild som jag lade in på datan idag från min "trasiga kamera"
som ändå funkat lite från & till i Norge de senaste dagarna.
Som jag sade ; "Jag blir nog ingen bra mamma trots allt, jag lär bara barnen svordommar & att använda vapen"



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Äsh, spanien vann iaf glad e jag :)
PUSSPÅERSKÖNTATTVARAÅTERHEMMAIGEN<3

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Kul att du är tillbaka :) Då kanske vi ses någon gång om du och Keiki ska busa lite :)

2008-06-30 @ 13:33:06
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0