1 maj , kristi himmelsfärds dag :)

Gårdagen, blev ej som planerad att grilla med bröderna och träffa Evija gick feting bort, tråkigt det btw!
Men jag hade de roligt ändå , jag..
Satt framför msn, där jag & min snälla vän Damir konverserade om att kanske hitta på ngt valborgskvällen, då ingen utav oss hade något större planerat.
Så han fixade & donade , likaså jag.
Sedan plockade han upp mig med sin hypade metallic car "AUDI" så snygg! :D & vi for emot våran vän Emma där min kära vän Caitlin var & en trevlig prick vid namn Petra !
Där satt vi & snackade & vissa drack lite smått ^^.
Sedan kom lite av Emmas familje-medlemmar hem som hade varit vid ngn majbrasa här i stora "ironi" Eskilstuna ;P höhö!
Emmas syster barn Joel var hyperaktiv och rolig & drog med Damir in i ett rum där dem spelade Grand Theft Auto Vice City!
Sedan skulle Emma & Petra vidare så jag & Caitlin & Damir drog emot mig & fortsatte kvällen !
Med mkt skratt & Spelande utav tjej spelet WUDJUU , för cirka 12åriga tjejer ! HAHA :)
kvällen slutade bra trots att mina första planer sprack men hade en lyckad & trevlig kväll.
Men när man satte på en film "SPANGLISH" med damir & caitlin, så somnade givetvis jag !
sånt som händer !

Hoppas alla där ute hade en fartfylld men ändå skapligt lugn valborg :*
TAKE CARE DUDES ^^ KISSES ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0