2 maj :)

Oh, vad härligt att man kan sova ut nu när man e ledig det e ju så UNDERBART ! :D
drog iaf upp & duschade efter jag vaknade väldigt spännande att läsa väl ? :P
sedan gick jag ner en sväng på stan, mitt konto strular så fick sitta o vänta i 1 timme bland en hög människor på att min siffra skulle komma , det var kanske 327 och jag hade 379 på min nummerlapp. gud vad kul ? NOT :S
efter det gick jag & kolla på lite kläder osv , man vill ju ha så mkt blir galen !
Köpte iaf lite makeup ;) aldrig fel ..
Ikväll blir det kanske att träffa Danniie då? , som man inte träffat på evigheter känns de som ! ruligt ruligt.
om inte de ska jag bara ta de mest lugnt !
För imorrn åker jag & Beccs till Norway 15.15 :P ouwft !
ÄVENTYRLIGA PRICKAR IAF ;D
back in sweden den sjätte som jag redan skrivit i ett annat inlägg ? har jag för mig :P

TAKE CARE FOLKET TREVLIG HELG :*
PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0