22 maj & Disney show ;

Hello ladies and gentleman's :)

Idag har jag varit i skolan , & det var en helt onödig dag belive me lyssna här .
Jag åkte med 11.23 tåget  emot Västerås från Eskilstuna då, åt med tjejerna "äcklig mat as usual" & sen började bilden 12.40 fick höra betyget & sedan åka hem. Fick bra betyg btw :)  
Så inte mkt till lektion om man säger så :) höhöh..
Men sjukt skönt ska ni veta ;D ^^ att få , slippa plugga sista dagarna innan jag får lov e väl suveränt?!

Sedan gick jag hem en sväng efter vi tagit tåget hem & iväg på en tripp för att steka lite ;)
Efter det så gick jag hem igen en snabbis åter .. again, och sedan emot staden där jag mötte Caitlin eftersom vi skulle på hennes föredetta praktikbarns disneyshow  :D
Väl när vi kom emot denna skola vi skulle se på föreställningen i "Årby" så, såg barnen Caitlin & var som tokiga helt glada över att se henne igen :) de märktes långa vägar hur mycket de gillade henne !
De små liven hälsade på mig också hallaw ;D hah så söta!! ^^
Showen var helt gullig :D man blev helt rörd att se de små pluttarna sjunga & spela teater.. !

Tänkte också då på nattens dröm , drömde att jag var gravid vettni ;) hihi ..
Så tänkte då på hur mysigt de vore med något som e ens eget :) ett liten barn aww!
Men som sagt tycker jag att jag e allt för ung just nu & för omogen för att ens tänka på den tanken...
Men min mamita fick ju min äldsta brorsa när hon var 18år, som jag e nu så. men nej :P
Det får väntas. Men i framtiden säger jag bara tänk en liten SON (A):D  ^^ eller en liten , dotter. aww :)
& btw så e jag ju singel o lever för mig själv , också så höh what barn? ;D men inga barn än så att säga!
De var en trevlig uppvisning vi kikade på! efter det , åkte vi emot staden & jag tog en promenix hem..
Härligt att träffa Caitlin lite nu innan man snart åker :)
Man fick en lite glädje feeling med henne i närheten ska ni veta!
Men är skapligt trött nu inte för jag gick upp tidigt i morse utan att nu , säger verkligen min kropp & mina ögon ifrån.

Lite disney inspiration för er läsare ; image56


Nog om detta , Take Care out there Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Trevligt o träffa dig med vettö=P O sååååååååå gulliga va dom, fyfaan va ja saknar dom asså, haha, då såg ju hur poppis ja va, dom ba caitlin aaaaaaaaaaaa sen shulululu!!!!Haha=P

2008-05-22 @ 21:00:26
URL: http://caitlinz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0