all dess skönhetsideal ;

image45image46image47image48image49image50image51image52image54

Här har ni, 9 vackra kvinnor framför er på bild. Ingen kan neka att dem inte e vackra för det e dem verkligen.
Men tänk er, att de har pengarna, stylisterna & tränarna som gör dem vackrare än vad de egentligen är.
Okej, såklart har de skönheten det förstår vi alla. men de köper också sitt utseende mycket för de just har de där pengarna. Så, känner du dig ful & tar efter kändisarna som alla ungdomstjejer gör, så sakta i backarna!
Du kanske inte har de pengarna men visst har du skönhet det har  vi alla? , om inte på utsidan så finns det alltid på insidan.
Utseende är inte det viktigaste, men människor e så fruktansvärt ytliga & går bara efter utseende!
All dess skönhets ideal tar nog på psyket för många. Såklart att man ibland skulle vilja se ut som Jessica Alba & inte så som du just ser ut. Men tänk dig för just de där pengarna kan du se ut som vem som helst!
Men är det äkta då ? , är det verkligen du ? det är nog dags för oss alla att tänka till en extra gång.
Vi föddes faktiskt så som vi ser ut, men makeupen & allt gör ju oss egentligen till en lite mer oäkta vara utav dig själv. Såklart att alla vill se bra ut & liksom stråla inför folket så människor ska tänka ; oh tänk så såg jag ut sådär!
Det är helt fel, man ska bara vara sig själv helt enkelt. Med alla dessa stylister , special tränare & pengar så skulle vi också kunna stråla som Jennifer Lopez & alla andra kändis tjejer.
Hur du än ser ut & hur dåligt du kanske mår, för hur du ser ut. så ska du vara glad för den du är!
Du har skönhet det har alla på något sätt någonstans!
Så all dess skönhetsideal bild alla får , att man kanske ska vara pinnsmal & ha värsta melonerna .
Skippa den & snälla för guds skull var dig själv!
Var stolt över den du är, du kan inte vara någon annan, gör du massa operationer osv så e du ju inte dig själv längre eller hur?
Jag vill ofta se ut som alla vackra kändistjejer ska inte säga att jag inte vill det! se bara på Eva Longoria , min stora förebild avgudar henne mer än allt i kändisvärlden bland de kvinnliga, men jag vet också att hon har pengara för att kunna stråla som hon gör! 
Se bara här en gammal bild på henne ;

image53

Javisst är hon ju vacker såklart, för hon har den skönheten men hon har allt för att bygga upp sitt utseende kläderna, skorna & makupen gör ju bara henne vackrare också. Men jag tycker hon verkligen är vacker övrigt med men det finns många kändisar som strålar på röda mattan, men i de själva verket ser ut som stryk!
Så tänk efter tjejer & kvinnor , och var glada för den just du är.
Du lever ju & har ett liv kan inte det vara det allra bästa?
Ville bara få ut lite att skönhetsidealen är inte allt. Hoppas all hysteri här ute trappar ner snart.
Innan vi alla får psykiska utbrott emot allt!

tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Håller med dig fullt. Alla är så vackra så man bara vill döda dom, o vackra e dom, men.......utan all hjälp dom skulle få, skulle dom oxå fortfarande va vackra, fast mer verkligt vackra, om du fattar va ja menar, haha, dom e typ fööör vackra, hahaha=P

2008-05-21 @ 18:13:00
URL: http://caitlinz.blogg.se
Postat av: Caitlin

Håller med dig fullt. Alla är så vackra så man bara vill döda dom, o vackra e dom, men.......utan all hjälp dom skulle få, skulle dom oxå fortfarande va vackra, fast mer verkligt vackra, om du fattar va ja menar, haha, dom e typ fööör vackra, hahaha=P

2008-05-21 @ 18:13:23
URL: http://caitlinz.blogg.se
Postat av: Mah self ;)

Caitlin , det e exakt så jag menar också :)
pengarna gör dock mkt stylister & tränare!
Utan dem , kanske eva longoria inte skulle se ut som hon gör?
puss

2008-05-21 @ 18:16:48
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Chiman

Sant sant, hoppas det kommer nya filmer som är bra! Jag veet jag glömde blood in blood out, vet du jag tänkte på det, jag ba nää jag glömde skriva in det haha...Jessica Alba är så naturligt vacker...:)

2008-05-21 @ 18:31:51
URL: http://www.theconceptoflife.blogg.se
Postat av: emma brovin

bra skrivet där ;D

2008-05-21 @ 18:55:29
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0