Back home again ;

Inte blivit mkt bloggande , på senaste inte!
Men kom hem ifrån Norge igår , har inte haft tillgång till dator, eller visst har jag men det har inte intresserat mig att sitta & ruttna framför en sådan, bara för att hålla bloggandet uppe i varv !
Tillbaka i råtthålan igen nu då, men har iaf gjort vettiga saker idag, eller i skolan var jag inte men gjorde annat vettig skaffade nytt konto/bankomatkort . & shoppade kläder solbrillor o massa ruuligt !
SHOPPA E LIVET ;) visst ?
Ska iaf till Västerås & skolan imorrn, igen :( urs & fy säger jag bara ^^
Men jag & rebecca fick jobbet i OSLO btw ^^ så sommaren blir till att spenderas där!
ska bli grymt roligt längtar redan, vi drar nog redan i slutet utav denna månad ska ni se ^^
ha det guld peoples :* CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0