Fredag ;

Shulululu :)
vad händer & fötter där ute ? ;D
ah själv har , jag iaf nyss varit & solat det behövdes kände jag helt sköönt!! :D
sen var caitlin över tidigare idag, "väckte" mig kan man nästan säga att hon gjorde höhö!
men de gjorde inget de behövdes för har massa bild uppgifter & engelska att plugga nu över helgen!
phuu, jobbigt ! men får skylla mig själv när jag tar nöjen "paris" före skolgången !
Hah^^ men snart blir det iaf att åka till Norway & jobba åker mellan den 22-26 maj dit & blir där över sommaren, för er alla som undrar vart jag ska vara bosatt :) så finns jag där!!
I helgen blir det som sagt till att plugga & umgås med mah homies!
vädret suger , så blir väl film kvällar osv!
Ha det bäst PUSSPUSS :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0