guess who

image7
Idag, har jag verkligen Nolife.nu , men vad gör man en röd dag som denna? då är det väl vettigare att bara vara hemma och chill'in eller vad tycker svenska folket out there ?
Så jag håller på att laddish nerish, guess who från 2005 med ashton kutcher. aldrig sett tror jag hoppas på att det är en toppen film, annars laddar jag bara ner en film och det e kanske onödigt tidsfördriv? men komedi så den lär ju funka iaf ^^
Blir iaf till att se den later när den e klar! ;D höh.
Börjar också nu känna mig rätt taggad inför Oslo resan, på lördag bussa med Beccs i cirka 6 timmar lär väl vara UNDERBART ? (NOOT) ^^ men vad gör man inte för en jobb intervju ? :P
+ kameran ska givetvis med så man kan ta lite pics i storstaden. & i Drammen där
pappsie e bosatt !
Norway here we come !
vi är iaf lite äventyrliga jag & Beccs bara får för oss och söka jobb lite överallt & drar på intervju ;) höh ^^ aldrig fel va ? :D
sitter just nu & har AKON-MARATON på playlist aldrig fel , it sounds good in my ears iaf !
Jag bara skriver & skriver nu när jag skaffat blogg, men det e väl det de e till för eller ?
Men jag blir ganska galen på all dess blogg design jag förstår nothing om, alla bloggare har sådanna fina sidor me bilder & shit . men de kanske kommer up next?
Om någon vänlig människa som e van med bloggandet kanske hjälper mig? Ja vi får väl se hur det blir med denna saken .. men vore kul me lite fräshare bloggish! xD hööh .

HAVE A NICE EVENING DOLCE PEOPLES OUT HERE
vi hörs inom kort <3. // Netteh

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Älskar guess who, den gick på 3:an för inte alls så längesen=P

2008-05-02 @ 00:16:55
URL: http://caitlinz.blogg.se
Postat av: labellavita

Ja, guess who e inte fel lilla caitlin ;)
de gjorde den säger du ! höhö :)
har noll koll !

2008-05-02 @ 15:45:19
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0