hypad day :D

Hypad day, asså !
Caitlin trackassssserade mig med telefon samtal ;D hah eller kanske inte så pass, men ville iaf ha mig dit!
så tog mig i kragen trots de äckliga skabb vädret & drog dit med Damir :D
vi var där, & drog & shopppade lite moffination & sedan blev de film med caitlins paps^^
han var lite på lyset med rödvinet höh, klockren engelsman btw !
jag var typ match-maker till hennes far, med fattzie elly hah ! :D klockrent , caitlin fick nästan hjärtattack i promise!
hon sade bara NEJNEJNEJ !!
medans jag & damir & caitlins pappa tyckte de var sjukt kul , mms:ade pics på hennes pappa till henne med dö fun!
sen snackade vi massa , ruuuligt om livet & everything you name it, som man gör med ett gott sällskap ! HAH ^^
klockan tickade , o jag o damir rullade hemmåt kom nyss hem då !
tog också mina hypade "pärlplattor" från caitlin som jag har gjort ett par örhängen utav, går man mode&design så gör man , huh ? ;D hah ^^
men iaf .. här har ni resultatet & checka inte in mig nu va ;O (IRONI) utan örhängerna!

image18 Ja, ni gott folk se vad man kan göra utav lite "pärlplattor" härhängen blev mitt VERK ;D fascinerande huh ? :P nej nu ska jag nog sätta igång att packa lite stuffs till oslo resan, inte ens börjat & rebecca e redan klar me detta sen långt tidigare idag på dagen, men de går snabbt slänger bara i lite viktiga grejer så e de kläärt! Ja , ni får önska mig lycka till nu era filurer, jag hoppas det går bra and i most make you proud ;) ! hah..
Ha det guld alla goda människor där ute, gör inte något jag inte skulle ha gjort nu va ;D
btw, så kanske de blir lite tomt i bloggen nu dom närmaste dagarna, men ska försöka så gott jag kan iaf !
ska inköpas chinos i oslo skiteriii, alltså i want ! :D ska försöka shoppa lite saker, iaf vi får väl se vad man hittar.
Nog om det , har haft en nice friday !
CIAO EVERYBODY OUT THERE :* KISS AND HUGS !

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Faaaan ta dig att dina örhängen höll, men mina gick sönder=( BUHUUUUU=( Ska gö nya imorn, haha=P Då ska ja gö som dina så dom håller=P Ha d bra i Oslo nu girls, håller tummarna för er=P

2008-05-03 @ 02:29:10
URL: http://caitlinz.blogg.se
Postat av: Anonym

Hah, ge dig vadå "inte vilja mina örhängen väl" hahaha :D
gör egna du ^^ de blir nog så bra ska du se !
Tack vi ska ha det gooold

2008-05-03 @ 02:32:08
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0