LOVE and other disasters ;

De är run 25-30 år, framgångsrika, bor i det glada London och är helt värdelösa på fasta förhållanden. Men det hindrar inte Jacks (Brittany Murphy), som arbetar på en modetidning, från att ständigt fixa nya blindträffar åt sina vänner. Och nu har hon hittat en ny drömhunk åt sin homosexuelle rumskamrat Peter: den mörka latino-fotografen Paolo. Men mitt i all sin matchmaking-iver har Jacks råkat missa en liten detalj - Paolo är inte bög och han är dessutom helt galen i Jacks


Är mitt uppe i den här filmen den e bara för rolig alltså.

När de två killarna Peter & Paolo väl varit ute på en sen middag & ska ta farväl för kvällen utanför Peters port.

Lutar Peter sig framåt för en kyss men Paolo drar huvudet bakåt & tillåter inte att kyssen ska inträffa.


Paolo ; Mår du bra ?

Peter ; Å, nej! Jag ber verkligen om ursäkt. Så pinsamt.

Paolo ; Nej - jag gillar dig men ..

Peter ; men inte på det sättet?. Jag vet. Den repliken har jag skrivit.

Paolo ; I'm not gay.

Peter ; Inte det? :O

Paolo ; Jag är hetero.

Peter ; Sen när då ?

Paolo ; Jag märkte det när jag var åtta. Jag trodde det var en fas men tillslut fick jag erkänna det. Jag föredrar kvinnor.


HAHAHAHAHAHAH , så rolig film den gör verkligen så att man skrattar den måste ni bara se den rekommenderas skarpt !

image36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0