måndag ;

Halluhallu
, det e som sagt måndag & ny start på veckan för många skola/jobb !
Själv , så e man ju ledig idag & har ju varit ledig ganska mkt just nu eftersom jag varit i Oslo & sedan Paris!
Kanske inte så bra för alla ämnen, men har gjort mkt hemma! & denna veckan som blir min sista i skolan "4dagar" ska jag plugga ihjäl mig själv.. belive me!
Men lär väl ändå bli en sjukt lat vecka, eller tjae , who knows ?
Jag & Rebecca skulle iväg till stan & fixa med Norsk person nummer.
men vad tror ni latmasken gör ligger & sover och kommer på att hon ska till läkaren..
så det får fixas imorrn ! HAHHA ^^
Jaja :) livet går vidare finns nya dagar vi kan fixa det på denna veckan!
Tog nyss en dusch så underbart, utan duschen vad vore vi då ?
: JÄKLIGT ÄCKLIGA !
duschen e kung så e're vettni!
måste träffa bror idag få mina örhängen back !
& plugga lite engelska kanske inför ett prov jag missade när jag var i paris.. som jag lär få göra på onsdag.
Orka ens plugga ? :P phuu..
aja ha det guld pralin ^^
CIAO : *


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack!

2008-05-19 @ 15:40:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0